Srpen 2009

Švédské dny v Blatne a premiéra...já a Parkáni

30. srpna 2009 v 13:03
Na zámku v Blatné pořádají občas vícedenníakce, tentokráte se hraběnka rozhodla pro "švédské dny" a náplň programu opravdu odpovídala zvolenému tematu. Moje učitelka švédštiny by byla v sedmém nebi, k obědu by si ve stánku Ikea dala "šétbular" aneb masové kuličky, zatrsala by si na ABBA revival a nenechala by si ujít promítání Bergamana, které si kromě mě nechali ujít všichni ostatní. Je pravda že jeho černobílé filmy jsou více než depresivní a dívat se na jeho dílo sama ve starém zámeckém sále s dřevěnými stropy, to byl opravdu zážitek. Výstava paní Smetanové byla plná barev, ta ženská vzala všechny mé oblíbené barvy napaletu a pak jí asi jen obtiskla na plátno a vznikly z toho krásmé obrazy vykreslující podzim tak, jak ho vidím já. Švédská velvyslankyně, usměvavá dáma dle mého gusta, se chopila lopaty a sázela v parku paní hraběnky švédskou břízu, jako by celý život nedělala ani nic jiného:o) Večer mě Eva vzala na konzert Parkánů, ty chlapi nesplňují všechny požadavky mého hudebního vkusu, ale zábava se rozjela a já se po pivku ocitla i mezi skalními fanoušky v první lajně. Evi maminka byla v práci, ale její tatínek se o mě staral jako o princeznu, tak není divu, že se mi ani nechtělo domů:o)

Vrchotovy Janovice a Dobronice u Chýnova

27. srpna 2009 v 16:52
Lidé míří k moři, vracejí se od moře zatím mají krásu za humny. Ta naše příroda česká, ta je tak hezká tak hezká...a ty domy a ty kostely. U Evičky na paloučku u bazénu, to se to lenošilo:o) A ty padající hvězdy večer, to byla paráda. Na švestkový koláč od Evi babičky a na jejich kočičáky budu vzpomínat:o) Jen houby nerostly... Jo a Evi, hodně štěstí a držím pěsti!!!

Vrchotovy Janovice byly sídlem baronky Sidonie Nádherné, podle mě nebyla tak nádherná, ale byla úžasná. Zcestovalá akční ženská, s kterou se zřejmě nikdo nenudil, proto jí navštěvoval třeba Rainer Maria Rilke. Na zámku je možné navštívit i zvonkovnu a v blízkém parku je Sidonie pohřbená, zemřela sice v Anglii, ale nechali ji sem převézt. Zámek dalo do kupy Národní mzeum a já tímto smekám. Součástí výletu byli i malé vesničky s kostely, údajný hrob Jakuba Krčína, místo kde kázal Mistr Jan Hus a kam až sahal ledovec. Ve Vysokém Chlumci sice není možné navštívit nádhernou dominantu na kopci, ale pod kopcem roste pomalu vesnička a my jsme drze navštívili skanzen i přes to, že bylo již zavřeno:o)
Koupila jsem si Pepu v Sedlčanech a hlavně jsem čerpala zkušenosti, moudra a pohodu....

Rubbish v Ještěrce

24. srpna 2009 v 0:46
....

Na kole přes lesy a stráně

20. srpna 2009 v 9:15
Výlet na kole cítím i když ležím, oprášila jsem ho a daly jsme si 30 kiláků za 5 hodin i s obídkem a stím, že jsme trochu zabloudily. Trasu jsem naplánovala já, takže to bloudění bylo samozřejmě v plánu:o) Z Kostelce je nádherný výhled do kraje a Máchovi se nedivím, že se zastavil na zřícenině Borotín.

Blatná patřila Bernardýnkům a mě....

17. srpna 2009 v 19:33
Krásné zážitky se mi lepily na paty... víkend s Milánkem v Blatné...ježdění na dětském vláčku na pouti, narážení v autíčkách ( určitě řidičák dám, tedy jen to couvání),koupání v lomu, Evičky překvapení plný, ale šťastný výraz:o) a kluci Bernárdci:o)

Evi v Táboře

17. srpna 2009 v 19:10
Pohodové dva dny...Tábor si Evě lehl k nohám a ta ho se mnou celý prochodila:o) Tarapaca jazz hrála na náměstí, poznala osobně i slavné zpěvačky z Rubbish...poznala Janičku a Lenku a poznala klid naší chaloupky...a to ještě ani netušila co se chystá k jejím narozeninám:o)

Ten, ta, to Želiv....Humpolec

12. srpna 2009 v 13:25
Krásné prostředí, oáza klidu, vana pod hvězdami a barevná houpací síť z níž člověk vypadne ani neví jak, koupání v přehradě Trnávka, domácí papáníčko Na Kocandě, Adri a její krevety a špenát z kopřiv a mangové "čatny":o), Luky a jeho klid, který si umí najít a který z něj vyzařuje, milá J. a její velké brýle s obrovským pohledem na ještě větší svět.
" Celý život nevycházím z údivu...!!!"

Pivní slavnosti Bernarda se neobešly bez přítomnosti pana Bernarda. Radkovi jsem nevěřila, když mě představoval a řekl: "tak to je pan Bernard" , takže jsem si klidně na to mohla drze neodpustit poznámku: " Bernard Nebernard, hlavně´že to pivko chutná dobře. " Panu Bernardu jsem tím padla natolik do oka, že začal být velmi vlezlý a já vzala nohy na ramena a šla za zábavou jinam:o) Hooodně zábavy jsme si obě užily v restauraci Karamba. Všem potulným, co zabloudí do Humpolce doporučuji jejich steak, je to pohádka chutí:o)

Hlavním úkolem ale bylo zhodnotit pěvecký výkon Rubbish, byly báječné, mám z holek neuvěřitelnou radost. Konkurence byla vysoká, zapadnout mezi tak rozjeté kapely jako je Kryštov, Chinaski, Redy Kirken, Monkey Bussines a Nigktwork...hmm, holky moje klobouk dolu:o)
Přistižena při činu, aneb jak se z můry rodí blanokřídlý motýl:o) Jeden z největších zázraků přírody:o)

"jedeme na výýýleeet:o)"

4. srpna 2009 v 10:35
Praha se stala naším cílem, jeli jsme vyzvednout PoděbRADKU, která už sedm let žije v Londýně, výlet byl provzdušněný výstavou Damiena Hirsta, našim smíchem a Masilem:o), jinak bylo dost dusno, ale dusno nás neovládlo, jen udyndalo a tak někteří po cestě zpět do táborské reality vytuhli jak malí:o) a nebo to mělo snad za následek to vínečko za 90 korun dvojka?

Hofmy konkurovala houfu rómů

4. srpna 2009 v 10:30
prý že se jedná o menšinu, na Pintovce to tedy byla většina...:o)
Mají hudbu a tanec nejen v těle ale i v duši a nějakým zázračným způsobem to z té duše umějí bez zádrhelu reprodukovat...Podívaná a poslouchaná parádní a všichni byli pěkně vyparádění:o)

Pak jsme si daly večer v Radimově a staly se tak účastnicemi historicky prvního koncertu skupiny Rubbish. Holky to mají pěkně našlápnuté a já se veřejně přiznávám, že jsem jejich skalní fanynka:o)